Huisartsenpraktijk Rotterdam Oost
  • Spoedgevallen
  • Openingstijden en vakanties
  • Afspraak op het spreekuur
  • Huisbezoek
  • Medewerkers
  • Nieuws
  • Vaccinaties griep en corona
  • Contactformulier
  • In- en uitschrijven
    • Inschrijfformulier
    • Uitschrijfformulier
  • Medische gegevens delen
    • LSP (Landelijk schakelpunt)
    • Toestemmingsformulier contactpersonen
  • Klachten
    • Klachtenregeling
    • Klachtenformulier
  • Patiëntenportaal en app
  • Patiënttevredenheidsonderzoek
  • A
  • A
  • A

Patiënttevredenheidsonderzoek

Patiënttevredenheidsonderzoek

Stap 1 van 2

50%
Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn! Wilt u ons helpen onze dienstverlening te verbeteren door onderstaande vragenlijst in te vullen? Het invullen van deze vragenlijst is geheel anoniem! Er zijn 18 meerkeuzevragen over telefonische bereikbaarheid en praktijkorganisatie (pagina 1) en 11 meerkeuzevragen over het patiëntenportaal, privacy, klachtenregeling en overige onderwerpen (pagina 2).
In welke leeftijdscategorie valt u?(Vereist)
______________Telefonische bereikbaarheid___________
Krijgt u binnen 2 minuten iemand aan de telefoon als u de huisartsenpraktijk belt?(Vereist)
Is in geval van nood de praktijk gemakkelijk te bereiken?(Vereist)
Bent u bekend met het nummer voor spoedgevallen?(Vereist)
Als u met de huisartsenpraktijk belt, wordt u dan goed geholpen?(Vereist)
________________Praktijkorganisatie_________________
Vindt u de medewerkers van de huisartsenpraktijk behulpzaam?(Vereist)
Vindt u dat bij spoedeisende zorgklachten de praktijk meteen de juiste hulp biedt?(Vereist)
Vindt u dat letselopvang in de praktijk verbeterd kan worden? (denk hierbij aan snijwonden, vallen met kneuzingen en wonden etc.)(Vereist)
Heeft u het als een probleem ervaren dat de assistente bij het maken van de afspraak naar uw klacht(en) vraagt?(Vereist)
Vindt u dat de spreekuren op geschikte tijden plaatsvinden?(Vereist)
Kunt u meestal op een voor u geschikt moment terecht op het spreekuur?(Vereist)
Is het mogelijk om op redelijke termijn een afspraak te krijgen met uw eigen huisarts?(Vereist)
Heeft u de mogelijkheid bij het maken van een afspraak meer spreekuurtijd (dubbele afspraak) te vragen?(Vereist)
Heeft de assistente voldoende tijd voor u?(Vereist)
Heeft u het gevoel dat de huisarts goed naar u luistert en de tijd voor u neemt?(Vereist)
Heeft u het gevoel dat de praktijkondersteuner goed naar u luistert en de tijd voor u neemt?(Vereist)
Komt het voor dat u langer dan 10 minuten moet wachten door uitloop van het spreekuur?(Vereist)
Vindt u de huisartsenpraktijk goed toegankelijk, ook voor mensen met een kinderwagen en voor mensen met een lichamelijke beperking?(Vereist)
Vindt u de wachtkamer voldoende licht en helder?(Vereist)
___________Patiëntenportaal___________________
Maakt u bij het aanvragen van herhaalrecepten gebruik van het patiëntenportaal (de Medgemak app of Mijn Gezondheidsnet)?(Vereist)
Heeft u wel eens gebruik gemaakt van het patiëntenportaal voor het stellen van een vraag aan de huisarts (online vragen stellen)?(Vereist)
Heeft u wel eens een afspraak met uw huisarts gemaakt via het patiëntenportaal (online afspraak inplannen)?(Vereist)
______________Privacy______________________
Kunt u in de wachtkamer (flarden van gesprekken) horen of zien wat er in de spreek- of onderzoekskamer gebeurt of besproken wordt bij de balie?(Vereist)
Heeft u ooit wel eens vertrouwelijke informatie over andere patiënten gezien of gehoord in de praktijk?(Vereist)
Heeft u voldoende mogelijkheid om uw eigen patiëntgegevens in te zien?(Vereist)
___________Klachtenregeling_________________
Bent u het ooit oneens geweest met een behandeling of diagnose in de praktijk?(Vereist)
Bent u bekend met de manieren om een klacht in te dienen ( zowel anoniem als niet anoniem)?(Vereist)
______________Overig_______________
Kent u onze website? (of: kende u de website voordat u deze enquête invulde?)(Vereist)
Bent u tevreden over de zorg als de praktijk gesloten is?(Vereist)
Welk algemeen oordeel heeft u over onze huisartsenpraktijk?(Vereist)
Dit is het einde van deze vragenlijst. Heeft u alle vragen ingevuld? Klik dan op versturen. Hartelijk dan voor het invullen en uw tijd!
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Spoedgevallen
  • Openingstijden en vakanties
  • Afspraak op het spreekuur
  • Huisbezoek
  • Medewerkers
  • Nieuws
  • Vaccinaties griep en corona
  • Contactformulier
  • In- en uitschrijven
    • Inschrijfformulier
    • Uitschrijfformulier
  • Medische gegevens delen
    • LSP (Landelijk schakelpunt)
    • Toestemmingsformulier contactpersonen
  • Klachten
    • Klachtenregeling
    • Klachtenformulier
  • Patiëntenportaal en app
  • Patiënttevredenheidsonderzoek
thuisarts.nl-logo
© 2025 Huisartsenpraktijk Rotterdam Oost -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer