Patiënttevredenheidsonderzoek Patiënttevredenheidsonderzoek Stap 1 van 2 50% Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn! Wilt u ons helpen onze dienstverlening te verbeteren door onderstaande vragenlijst in te vullen? Het invullen van deze vragenlijst is geheel anoniem! Er zijn 18 meerkeuzevragen over telefonische bereikbaarheid en praktijkorganisatie (pagina 1) en 11 meerkeuzevragen over het patiëntenportaal, privacy, klachtenregeling en overige onderwerpen (pagina 2).In welke leeftijdscategorie valt u?(Vereist) 0 t/m 18 jaar 18 t/m 40 jaar 41 t/m 60 jaar 61 jaar of ouder ______________Telefonische bereikbaarheid___________Krijgt u binnen 2 minuten iemand aan de telefoon als u de huisartsenpraktijk belt?(Vereist) Ja, (bijna) altijd Meestal wel Nee, (bijna) nooit Is in geval van nood de praktijk gemakkelijk te bereiken?(Vereist) Ja Nee Weet ik niet (geen ervaring mee) Bent u bekend met het nummer voor spoedgevallen?(Vereist) Ja Nee Als u met de huisartsenpraktijk belt, wordt u dan goed geholpen?(Vereist) Ja Nee (geef hieronder een toelichting wat er beter kan) Toelichting________________Praktijkorganisatie_________________Vindt u de medewerkers van de huisartsenpraktijk behulpzaam?(Vereist) Ja, (bijna) altijd Meestal wel Nee, meestal niet Weet ik niet (geen ervaring mee) Vindt u dat bij spoedeisende zorgklachten de praktijk meteen de juiste hulp biedt?(Vereist) Ja Nee Wet ik niet (geen ervaring mee) Vindt u dat letselopvang in de praktijk verbeterd kan worden? (denk hierbij aan snijwonden, vallen met kneuzingen en wonden etc.)(Vereist) Ja (graag een toelichting hieronder) Nee Weet ik niet (geen ervaring mee) ToelichtingHeeft u het als een probleem ervaren dat de assistente bij het maken van de afspraak naar uw klacht(en) vraagt?(Vereist) Ja Nee Weet ik niet (geen ervaring mee) Vindt u dat de spreekuren op geschikte tijden plaatsvinden?(Vereist) Ja Nee (geef hieronder aan wat er volgens u beter kan) ToelichtingKunt u meestal op een voor u geschikt moment terecht op het spreekuur?(Vereist) Ja Nee Is het mogelijk om op redelijke termijn een afspraak te krijgen met uw eigen huisarts?(Vereist) Ja Nee Heeft u de mogelijkheid bij het maken van een afspraak meer spreekuurtijd (dubbele afspraak) te vragen?(Vereist) Ja Nee Heeft de assistente voldoende tijd voor u?(Vereist) Ja Nee Weet ik niet (geen ervaring mee) Heeft u het gevoel dat de huisarts goed naar u luistert en de tijd voor u neemt?(Vereist) Ja Nee Weet ik niet (geen ervaring mee) Heeft u het gevoel dat de praktijkondersteuner goed naar u luistert en de tijd voor u neemt?(Vereist) Ja Nee Weet ik niet (geen ervaring mee) Komt het voor dat u langer dan 10 minuten moet wachten door uitloop van het spreekuur?(Vereist) Ja, (bijna) altijd Regelmatig Nee, (bijna) nooit Vindt u de huisartsenpraktijk goed toegankelijk, ook voor mensen met een kinderwagen en voor mensen met een lichamelijke beperking?(Vereist) Ja Nee Weet ik niet (geen ervaring mee) Vindt u de wachtkamer voldoende licht en helder?(Vereist) Ja Nee ___________Patiëntenportaal___________________Maakt u bij het aanvragen van herhaalrecepten gebruik van het patiëntenportaal (de Medgemak app of Mijn Gezondheidsnet)?(Vereist) Niet van toepassing (ik gebruik geen medicijnen) Ja Nee, en ik wil er ook geen gebruik van maken Nee, maar ik zou hier wel gebruik van willen maken Heeft u wel eens gebruik gemaakt van het patiëntenportaal voor het stellen van een vraag aan de huisarts (online vragen stellen)?(Vereist) Ja Nee, en ik wil er ook geen gebruik van maken Nee, maar ik zou hier wel gebruik van willen maken Heeft u wel eens een afspraak met uw huisarts gemaakt via het patiëntenportaal (online afspraak inplannen)?(Vereist) Ja Nee, en ik wil hier ook geen gebruik van maken Nee, maar ik zou hier wel gebruik van willen maken Uw opmerkingen over het patiëntenportaal kunt u hieronder kwijt______________Privacy______________________Kunt u in de wachtkamer (flarden van gesprekken) horen of zien wat er in de spreek- of onderzoekskamer gebeurt of besproken wordt bij de balie?(Vereist) Ja Nee Weet ik niet (geen ervaring mee) Heeft u ooit wel eens vertrouwelijke informatie over andere patiënten gezien of gehoord in de praktijk?(Vereist) Ja Nee Heeft u voldoende mogelijkheid om uw eigen patiëntgegevens in te zien?(Vereist) Ja Nee Weet ik niet/geen behoefte aan ___________Klachtenregeling_________________Bent u het ooit oneens geweest met een behandeling of diagnose in de praktijk?(Vereist) Ja Nee Bent u bekend met de manieren om een klacht in te dienen ( zowel anoniem als niet anoniem)?(Vereist) Ja Nee ______________Overig_______________Kent u onze website? (of: kende u de website voordat u deze enquête invulde?)(Vereist) Ja Nee Wat mist u aan onze website? Wat zou u graag anders zien?Bent u tevreden over de zorg als de praktijk gesloten is?(Vereist) Ja Nee Weet ik niet (geen ervaring mee) Welk algemeen oordeel heeft u over onze huisartsenpraktijk?(Vereist) Heel slecht Slecht Neutraal Goed Heel goed Heeft u nog opmerkingen en suggesties?Dit is het einde van deze vragenlijst. Heeft u alle vragen ingevuld? Klik dan op versturen. Hartelijk dan voor het invullen en uw tijd!RecaptchaNameDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.